سرمایه گذاری جدید ، شهرستان سیریک را متحول می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 341
نویسنده : فــردیـن احـمدی

استاندار هرمزگان: سرمایه گذاری جدید ، شهرستان سیریک را متحول می کند

بندرعباس- استاندارهرمزگان با اشاره به اینکه با تدابیر دولت تدبیروامید ، شرق استان متحول می شود ، گفت: شهرستان های جاسک و سیریک در شرق استان در اثر سرمایه گذاری های جدید ، پیشرفت های بزرگی خواهند داشت.

به گزارش عصربشاگرد ،جاسم جادری دوشنبه درنشست شورای اداری شهرستان سیریک افزود: کارهای بزرگی توسط دولت و سرمایه گذاران در سیریک در حال اجراست و اجرای این طرح های اقتصادی موجب توسعه متوازن این منطقه خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرستان سیریک از موقعیت خاص و استراتژیکی در کنار تنگه هرمز برخوردار است.
استاندار هرمزگان با تاکید بر استقرار ادارات در شهرستان سیریک، اظهار داشت: این موضوع باید توسط فرماندار این شهرستان پیگیری شود و استقرار اداراتی همچون ثبت اسناد و املاک ، ثبت احوال و دادگستری و هواشناسی در سیریک ضروری است.
وی با اشاره به اعتبارات شهرستان سیریک در سال جاری ، بیان داشت: مجموع اعتبارات شهرستان سریک 125میلیارد ریال است که از اعتبارات ملی هم به سیریک اضافه خواهد شد.
جادری اضافه کرد: توجه ما به شرق هرمزگان بسیار زیاد است و اعتقاد داریم در این منطقه کار توسعه ای کمتر بوده و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
جادری یادآور شد: طرح آبرسانی از سد جگین که آب در آن سر ریز می شود که نمی توانیم از آن استفاده کنیم و در دستور کار قرار دارد تا هم آب جاسک و بشاگرد تامین و در صورت امکان برای سیریک نیز خط ذخیره ای ایجاد کنیم.
وی گفت: مشکل بی آبی و کم آبی در سیریک نیز با سرمایه گذری صورت گرفته و احداث آب شیرین کن حل خواهد شد.
استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، گفت: در امر انتخابات به دلیل اینکه ما مجری هستیم، حق نداریم از امکانات دولتی و عمومی و بیت المال برای کاندیدای خاصی استفاده کنیم.
جادری خاطرنشان کرد: مدیران در امر انتخابات باید به سمت کاهش تنش پیش بروند و به همه ادارات دولتی تاکید کرده ایم که جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است و سوق دادن امکانات به سمت کاندیدایی خاص خلاف شرع و قانون است.
شهرستان سیریک دارای 120 کیلومتر مرز آبی است که با 44 هزار نفر جمعیت در 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

 

منبع: ايرنا





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: نشست شورای اداری شهرستان سیریک , سرمایه گذاران در سیریک , جاسم جادری , شرق استان متحول می شود ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 832
بازدید دیروز : 435
بازدید هفته : 1323
بازدید ماه : 1267
بازدید کل : 126400
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com